Vyberte stránku

Komunikaci pomocí e-mailu, telefonu či klientského portálu vítá či dokonce vyžaduje 83 procent všech nových klientů Allianz pojišťovny. V listopadu loňského roku se 75 procent veškeré příchozí komunikace do pojišťovny odehrálo digitální cestou, přičemž Allianz zvládla 68 procent své provozní korespondence také provést tzv. bezpapírově. Podíl klientů, kteří využívají portál MojeAllianz, se blíží pětině.

Kolik procent klientů komunikuje digitálně?

Svou e-mailovou adresu poskytlo Allianz pojišťovně dosud celkem 40 procent klientů. Toto číslo však zahrnuje i ty nejstarší aktivní smlouvy, kde zatím třeba jen neproběhla aktualizace kontaktních údajů. O současných trendech lépe vypovídají nově založené smluvní vztahy. U těch z listopadu 2017 si digitálně komunikovat s pojišťovnou přálo přes 91 procent klientů mladších 30 let a u lidí mezi 31 – 60 lety se tento podíl pohyboval mezi 80 – 90 procenty. Od tohoto věku jejich počet pozvolna klesal a teprve u lidí nad 80 let se číslo dostalo pod polovinu, na cca 48 procent.

Bude prohlubování digitální komunikace v Allianz dál pokračovat?

Digitalizace je už několik let stěžejním tématem současného vedení společnosti. Díky ní v Allianz postupně dochází ke klienty tolik vyžadovanému zrychlování procesů, neboť kromě možností elektronické komunikace samozřejmě zasahuje do řady dalších oblastí fungování firmy, včetně způsobu likvidace pojistných událostí. Mimochodem, 93 procent veškeré korespondence, týkající se likvidací, proběhlo v loňském listopadu v Allianz bezpapírově.

Ještě rychlejším způsobem komunikace s pojišťovnou než e-mail či telefon může být v některých případech přihlášení na klientský portál MojeAllianz. Lidé si zde mohou sami zadat změny osobních údajů, ale i parametrů smluv, nahlásit pojistnou událost nebo si třeba zažádat o zaslání zelené karty. A mohou zde i zaplatit pojistné. Že jim portál ušetří čas, si uvědomila již téměř pětina klientů Allianz (konkrétně 19 procent), která jej aktivně používá.

ZDROJ: Allianz pojišťovna

Štěpán Morávek

Váš osobní rádce na finance

Mohlo by Vás také zajímat

Poplatek za nepojištěná vozidla je zpět

Dnés se podívám zpátky do minulosti na to... Tuhle legendární větu z vysílání Evropy 2 zná snad skoro každý. Jenže v tomhle případě to vlastně zas tak dávná minulost není. Pojďme se tedy taky na chvíli podívat do historie, ve které vlastně můžeme zůstat, protože se...

číst více

2 roky, 6 měsíců, 15 dní

Vážení klienti, přátelé, návštěvníci mých stránek, 1. 4. 2015 se psal další, pro mnohé obyčejný, aprílový den. Pro mě to ale žádný apríl, jak je zvykem, nebyl. (A dokonce to tak zůstalo dodnes.) V ten den se totiž začal psát opravdový příběh. Profesní narození, od...

číst více